Elementen die de prijs van dit actief kunnen beïnvloeden:

Analyse nr. 1

In het bijzonder zullen we toezicht houden op de maatregelen die TUI neemt om optimaal gebruik te maken van nieuwe technologieën, en in het bijzonder online of mobiele applicaties voor het boeken van vakanties.

Analyse nr. 2

Strategisch genomen maatregelen om de activiteiten van de groep in opkomende markten te ontwikkelen, moeten ook uw aandacht krijgen.

Analyse nr. 3

Aangezien de concurrentie van deze activiteitensector erg sterk is, zal het nodig zijn om de strategieën en het nieuws van de belangrijkste tegenstanders van TUI te analyseren, evenals het prijsbeleid.

Analyse nr. 4

We zullen ook de valutamarkt volgen, de evolutie van regelgeving en beleid met betrekking tot toerisme en reizen in het algemeen.

Analyse nr. 5

Ten slotte zal het interessant zijn om de financiële en economische resultaten van dit bedrijf jaarlijks en per kwartaal te volgen door ze te vergelijken met de doelstellingen en verwachtingen van analisten.

--- Publiciteit ---
Verhandel het TUI-aandeel!
76.4% van de retailbeleggers lijdt verlies op de handel in CFD's met deze aanbieder.

Algemene presentatie van TUI:

Laten we nu verder gaan met een meer diepgaande presentatie van het TUI-bedrijf. Een goede kennis van deze groep en haar activiteiten is immers essentieel als u haar uitdagingen en groeimogelijkheden effectief wilt identificeren.

De TUI AG-groep is een Duits bedrijf dat gespecialiseerd is in de toeristische sector. Meer specifiek is dit bedrijf momenteel de leider in deze activiteitssector in Europa.

Om de activiteiten van deze groep beter te begrijpen, is het mogelijk om ze in verschillende categorieën onder te verdelen op basis van het omzetaandeel dat ze genereren en op deze manier:

Het is ook interessant om de geografische spreiding te kennen van de omzet van dit bedrijf dat momenteel 28,1% van zijn omzet in Duitsland, 31,8% in het Verenigd Koninkrijk, 1% in Spanje, 35,8% in de rest van Europa, 1,6 % in Amerika en 1,7% in de rest van de wereld.

 

Ken de concurrentie van het TUI-aandeel:

Om de groeimogelijkheden van TUI en dus die van haar aandelenmarktaandeel volledig te begrijpen, moet u altijd de activiteitensector en de belangrijkste spelers kennen en analyseren. Dus nu nodigen we u uit om de belangrijkste concurrenten van dit bedrijf te leren kennen:

 

De strategische allianties van de TUI-groep:

Laten we nu de strategische bondgenoten van TUI verkennen met een presentatie van twee recente voorbeelden van partnerschappen die de groep heeft opgezet met andere bedrijven om in een behoefte te voorzien of de groei ervan te ondersteunen:

Een aantal veelgestelde vragen

Wat zijn de verschillende dochterondernemingen van de TUI-groep?

Om de Europese leider in toerisme te worden die het vandaag is, heeft de TUI-groep een interessante acquisitie- en creatiestrategie geïmplementeerd. Tegenwoordig bezit en exploiteert de groep verschillende dochterondernemingen, waaronder TUI Frankrijk, TUI Zwitserland, TUIfly, Corsair International, Jetairfly, Thomson Airways, Marmara en zelfs Nouvelles Frontières. Bovendien heeft deze reus van de toeristenindustrie nog steeds de neiging om nieuwe activiteiten te ontplooien door voortdurend nieuwe takken te creëren.

Waar kan ik de koers van het TUI-aandeel live volgen?

Zoals u wellicht al weet, geniet TUI Company een dubbele notering aan de Frankfurt Stock Exchange en de London Stock Exchange. U kunt dus de prijs van dit aandeel op deze twee markten volgen. Maar het is ook mogelijk voor u om toegang te krijgen tot real-time en continue grafieken van deze waarde vanaf een online CFD-handelsplatform of een beurswebsite. U profiteert onder meer van interessante trend- en volatiliteitsindicatoren als onderdeel van uw strategische besluitvorming.

Moet ik TUI-aandelen kopen of verkopen?

Als u aarzelt tussen een koop- of verkoopstrategie op basis van de TUI-aandelenkoers, moet u natuurlijk vertrouwen op een relevante analyse met behulp van de fundamentele methode en de technische methode om de toekomstige trends van dit aandeel te begrijpen. Vergeet niet om deze analyses te associëren en aan te passen aan uw beleggingshorizon, omdat de richting waarin u deze activa verhandelt grotendeels afhangt van de duration van uw posities.

--- Publiciteit ---
Verhandel het TUI-aandeel!
76.4% van de retailbeleggers lijdt verlies op de handel in CFD's met deze aanbieder. Het is belangrijk dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.